Meny Lukk
Velg din nærmeste by

Hjem > Firmabil

Firmabilløsning

Vi er din lokale samarbeidspartner på biladministrasjon. Gjennom din lokale Sulland-forhandler får du alt du trenger for et komplett bilhold! Vi tilbyr et komplett biladministrasjonsprodukt, som inkluderer: valg av bil, finansiering, forsikring, service og administrasjon.

Vi skaffer bilen eller bilene du trenger.

Gjennom vårt store forhandlernett kan vi tilby deg akkurat den bilen du trenger for å få en enklere og mer komfortabel arbeidshverdag.
Du kan velge mellom 12 bilmerker hos et av våre 38 bilhus, og våre dyktige selgere hjelper deg å velge riktig til akkurat ditt behov.
Vi kan levere fra alle våre bilmerker - der du er! Ta kontakt med ditt lokale bilhus for å høre mer om mulighetene vi tilbyr! 

Vi administrerer bilen for deg.

Med administrasjon mener vi å ta hånd om alle dine bilrelaterte oppgaver. Det betyr at vi kjøper inn bilen, finansierer, forsikrer og administrerer alle løpende kostnader på bilen for deg.
Du får alle utgifter samlet på én faktura, uansett antall biler. Enkelt og greit! I tillegg får du tilgang til et av markedets beste web-portaler for fullstendig oversikt over ditt bilhold.
Du får gjennom web-portalen alltid tilgang til rapporter innen: Flåte, drivstoff, kjøp, miljø, bompassering, skade og avvik.
Alle rapporter kan enkelt konverteres til Excel, og innlogging skjer akkurat når du vil!

Storkunderabatter og trygg retur

Ved å bli kunde hos Sulland, mottar du fra start flere gode storkundefordeler. Dette fordi du går inn i et innkjøpsfellesskap med mange andre bedrifter.

Profesjonelle innkjøpere, rådgivning før anskaffelse, storkunderabatter på alle tjenester, alt samlet på én faktura, kontroll av alle faktura fra underleverandører, enkel tilgang til web rapporter. 

Oppfølging av kunden før, under og etter leieperioden

Vi tilbyr profesjonelle innkjøpere, rådgivning før anskaffelse, storkunderabatter på alle tjenester, alt samlet på én faktura, kontroll av alle fakturare fra underleverandører, enkel tilgang til web rapporter. 

Tett oppfølging fra oss holder deg trygg og oppdatert hele veien! Vi holder statusmøter med kunde en til to ganger i året, og starter alltid en ny kundeavtale med et brukermøte. Som kunde hos oss blir du tildelt én kontaktperson for både bil og administrasjon. 
Vi har også sikre rutiner for tilbakelevering: takstrapport av uavhengig firma, enighet om eventuelle påkostninger før fakturering og pre-taksering 3-6 måneder før innlevering

 Vi har som mål at du skal fortsette å være like fornøyd med oss, også etter at bilen er tilbakelevert. Derfor vil du aldri motta en sluttregning ved for eksempel skader på bil, før vi er enige om dette på forhånd