Utformet for sportslige ytelser. Designet forener de dynamiske proporsjonene til en Gran Turismo med de unike egenskapene til en Audi RS. Viktige funksjoner fremheves av tydelige detaljer. Bilens lave tyngdepunkt understrekes av markante kanaler og lang akselavstand.
Postboks 6140
9291 Tromsø
Sulland Tromsø AS
860 152 002
fakturamottak1820@moller.no
I Audi RS e-tron GT¹ er førerplassen kupeens soleklare sentrum.
Utformet for sportslige ytelser
Designet forener de dynamiske proporsjonene til en Gran Turismo med de unike egenskapene til en Audi RS.
Eksklusivt og sportslig
Karbontaket er ekstrautstyr og består av karbonfiberforsterket plast. Dette er et høyteknologisk materiale som er svært stabilt og lett.
En elektrifiserende start
edition one er en spennende og limitert utstyrskombinasjon som er tilgjengelig for de første kundene av Audi RS e-tron GT¹.
Lidenskap og fremskritt
Ved Böllinger Höfe i Neckarsulm i Tyskland produseres den elektriske Gran Turismo. Her kombineres lekre detaljer med presisjon og kvalitet.
RS-designpakkene gir et dynamisk uttrykk
RS-designpakken i rødt har ekspressrøde kontrastsømmer som setter et sportslig preg på kupeen. RS-designpakken i grått har kvalitetsmaterialer kombinert med stålgrå kontrastsømmer som fremhever den elegante og progressive kupédesignen.
Universell design
Bilen har en ren design med aerodynamiske elementer. Progressiv luksus gjør kjøreopplevelsen enda mer intens. RS-logoen med den røde ruten er en karakteristisk detalj.
Fremtredende detaljer
Viktige funksjoner fremheves av tydelige detaljer. For eksempel understrekes bilens lave tyngdepunkt av markante kanaler og lang akselavstand.
Animert lysbånd
Et animert lysbånd strekker seg på tvers over hele hekken. Båndet begrenses i endene av enkeltvise V-formede LED-segmenter. Det er første gang denne kombinasjonen av ryggelys og blinklys er å se hos Audi.
Karakteristisk lyssignatur
Matrix LED-hovedlyktene (ekstrautstyr) med Audi laserlys er en viktig del av et progressivt designspråk. Lyssignaturen med det blå X-elementet er et unikt kjennetegn. Her starter den dynamiske lyseffekten som utvides til en horisontal lysbølge.
En presis avslutning
Den utpregede skulderlinjen og den markante diffusoren setter et kraftfullt preg på bilen. Taklinjen som skrår ned mot hekken, fremhever det dynamiske utseendet til Audi RS e-tron GT¹.
Formelen for forsprang
Litiumionbatteriet på 800 volt som er integrert i understellet, har en usedvanlig høy ytelse, både når det gjelder lading og kjøring. Med rekuperasjonssystemet gir det en rekkevidde på inntil 472 km iht. målemetoden WLTP.
Rask lading
Audi RS e-tron GT kan som standard lades med inntil 270 kW på 800-volts ladestasjoner. Det tar ca. 5 minutter å lade tilstrekkelig energi for de neste 100 km. Etter omtrent 22,5 minutter er batteriet ladet fra 5 % til ca. 80 %.
Lading hjemme
Audi RS e-tron GT kan som standard lades med vekselstrøm (AC) på inntil 11 kW. Hvis du skal lade raskere med 22 kW hjemme, må du ha e-tron ladesystem connect kombinert med ombordladeren på inntil 22 kW (AC). Begge deler leveres som ekstrautstyr.
Energi for 100 km lades på ca 5 min
Batteriet lades fra 5 % til 80 % på 22,5 min
Rekkevidde (WLTP) 472 km.
Det blir ikke mer RS enn dette
Audi RS e-tron GT¹ med helelektrisk quattro firehjulsdrift har imponerende krefter. Én motor på hhv. for- og bakakselen gir en effekt på inntil 440 kW.
Teknologiske nyskapninger skaper spennende effekter
Aerodynamiske former blir til funksjonelle detaljer – fra de smarte luftinntakene foran til den markante diffusoren bak.
Funksjonelle og flotte felger
Ekstrautstyret omfatter aerodynamiske felger som runder av det effektive og kraftfulle bilkonseptet.
Økt kjøredynamikk og smidighet
Det svært effektive bremsesystemet (ekstrautstyr) med tungstenkarbidbelegg eller karbonfiberforsterkede keramiske bremseskiver gir fremragende bremseeffekt.
Våre dyktige bilkonsulenter står klare til å rådgi deg i ditt neste bilkjøp. Kontakt gjerne våre bilselgere direkte eller kom innom for en hyggelig prat.